שאלות תשובות

הזמנות

ניתן ליצור איתנו קשר ישיר דרך טופס ייעודי בעמוד צור קשר, או לפנות אלינו בוואטסאפ או בטלפון לצורך ייעוץ, טיפול בהזמנה או בירור על מוצר.

שירות הלקוחות שלנו זמין כל השבוע כולל חגים למעט יום ראשון, בין השעות 09:00–21:00. ראשון לא זמינים– סגור.

כן, ניתן לאסף מנקודות איסוף (לוקר) המפוזרים ברחבי הארץ.

במקרה שמוצר חסר במלאי – נעדכן אותך טלפונית או בהודעה מיידית, נציע חלופה רלוונטית או החזר כספי מלא, לפי בחירתך.

משלוח חינם לכל רחבי הארץ כולל לנקודות איסוף (לוקרים) . זמני האספקה: 2–3 ימי עסקים ברוב אזורי הארץ.*****

ניתן להחזיר מוצר חדש, באריזתו המקורית, תוך 14 ימים ממועד הקנייה. איסוף המוצר עלינו אך עלויות האיסוף עוברות ללקוח כ35 ש''ח ולא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש או שנפתחו – למעט אם מדובר בפגם במוצר.

תשלומים

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי, Bit או העברה בנקאית. בנוסף, ניתן לחלק לתשלומים – בהתאם לסכום הרכישה ופריסת העסקה.****

כן, ניתן לשלם באשראי או במזומן באיסוף עצמי – בתיאום מראש בלבד.*****

אחריות

כל מוצר מגיע עם תעודת אחריות – בהתאם למדיניות היבואן או היצרן. תקופת האחריות ומי מספק אותה (אנחנו או היבואן) מצוינים בכל עמוד מוצר באתר.

עד 14 ימי עסקים בדרך כלל אלה אם כן זה משהו חריג שצריך לשלוח ליצרן, ברוב המקרים זה ימים בודדים עד כשבוע.

בדרך כלל שנה עד שלוש שנים, תלוי בסוג המוצר וביבואן. ניתן לראות את פרטי האחריות המדויקים בדף המוצר.

אם התקלה נובעת מפגם יצרן – נשלח את המוצר למעבדה מוסמכת ונעדכן אותך לאורך כל התהליך. לא כולל נזקים כתוצאה מהתקנה עצמית לא נכונה או שימוש לא תקני.